Alla inlägg den 23 april 2009

Av marie - 23 april 2009 16:54

Jag älskar Liza och jag älskar matte , men mest av allt älskar jag min skog.

Det är så mysigt att få springa lös och hitta godis , idag var det frolic...MUMS!!

Kolla in så noga jag letar i mitt träd och i buskar....sen tar jag mig ett fotbad i bäcken. Ja jag har sträckt mig så långt så jag vågar bada tassarna. Inte illa!!

Matte pysslar i trädgården och planterar och planerar....jag ligger bakom min fina buske och drömmer .....drömmer om Liza " suckar"

Lillmatte ska eventuellt få hem en hundvalp...en Fransk Bulldog som kommer från något adoptions center i Kamerun....Vad tror ni om det??

Har jag anledning att vara orolig eller ska jag ta på mig rollen som styvpappa och fostra honom till en skogsmulle??

Lite av dagens tankar.

Kram på er alla.

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards