Alla inlägg den 18 april 2009

Av marie - 18 april 2009 18:20

Idag träffade jag på 2 kuliga brudar. Vi gjorde sällskap runt sjön och dom badade på men jag stannade på kanten och tog emot dom. När dom skakade av sig vatten försvann jag in i buskarna...Jag vill INTE bli blöt!!

Dom dårarna simmade runt och jagade en and...tokigt va??

Av marie - 18 april 2009 08:25

Man ligger lite efter när man bloggar in kvällen på morgonen..

Igår var jag och matte och tittade på kossorna. Dom bor här nere hos blomsterhandlaren..kuliga typer.

Men jag har respekt när dom kommer fram allihopa med horn i pannan....och getterna med. Jag fick beröm av matte för att jag inte skällde på dom....(ja bara lite iaf , när den kom hotfullt nära mig)

Tuppen och hönorna var också ute och dom är kuliga att titta på.

Sen gick vi hem och hade grillfest med Lillmatte och hennes flickvän.

Det var gott och tröttsamt, det blir alltid så mycket bus med dom två.

Idag vet jag inte vad planerna är ännu....när matte har fått kaffe och vaknat får jag säkert veta.

Ha en bra dag allihop och måtte den rädda rymmarhunden hitta hem eller bli fångad idag.

Ni kan läsa om den på Giahs blogg, 

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards