Alla inlägg den 16 april 2009

Av marie - 16 april 2009 12:11

Som ni ser så är min skog lite annorlunda än Sigges.

Idag när vi kom så råkade jag skrämma upp en stor rovfågel som matte inte hann artbestämma, men den hade ett stort byte med sig när den lyfte och det hördes hur tungt det var. Min fumliga matte hann inte få upp mobilkameran innan fågeln gett sig iväg. Jag var så duktig för jag skällde inte på den utan vi bara såg den lyfta, lite magiskt sa matte!!

Lite bilder tog vi sen på mina vackra vitsippsbackar, jag tom doppade tassarna i bäcken.

Matte kastar ut levergodis och jag får söka, det är jättekul och jag hittar alltid rätt på dem..GOTT!!


Av marie - 16 april 2009 08:34

Idag vaknade vi och kände oss så glada och tacksamma över alla våra vänner här på bloggen.

Det har varit lite besvärligt med mattes dator men nu ska den fixas (omformateras) så allt försvinner och nytt kan läggas in, säger lillmatte.

Matte hade fått hästar i datorn ??? Hur det nu går till men nu vet jag vad Sigge menar om att dom är opålitliga djur, förstöra datorer så där bara!!

Jag önskar att Liza var här hos mig idag...det är toppenväder ;)

Förresten vet ni att gubbarna från kommunen var här igår och rensade upp bäcken, det blev jättefint....

En lång promenad siktar jag på men matte behöver få i sig kaffe och göra massa annat knas innan hon kommer ut med mig.

Hoppas ni alla får en fin dag...

Kram

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards