Alla inlägg den 9 april 2009

Av marie - 9 april 2009 09:54

Nu har matte påskpyntat....knåpat ihop en tupp med fru och barn, ställt dom på golvet brevid riset och säger ...INTE RÖRA Ville!!!

Vadå jag älskaaaar ju mjukisdjur....jag såg hur mycket vadd du tryckte i dom...jag kan väl få leka lite???

Nåja ska här bli någon GLAD PÅSK får jag väl lägga band på mig och låta bli.

Jag önskar er alla en glad påsk, nosiga påskpussr till LIZA!!

Påskpussar till Bollnästrollet som är hemma igen...Håll dig borta från onyttigheter!! Lek med din syster och hälsa henne så gott.

Sigge som är i skogen och visar bomber...Lycka till och trevlig påsk, vakta på matte när skogsmulle är med!!

Stella....bjud upp Torsten till Påsk dans vet ja!!

Valle, Tuna, Myrra,Malte & Snoken, Gazton  och alla andra ÄT inte för många ägg...då blir det gasbomber ;)Nu ska jag skrämma upplillmatte  och dra med henne ut i skogen..Stjäla kvastarna av kärringarna på ängen...reta tuppen och skrämma hönsen...GLAD PÅSK !!


Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards