Alla inlägg den 3 maj 2010

Av marie - 3 maj 2010 09:01

Så nu var helgen över...matte har roat sig i trädgården och jag har passat...

  Kinza som egentligen (har det visat sig) är en Kinzon   

Men det betyder ju inte att han är trevligare för det!!! En riktig retsticka är han.

Han låter inte mig vara ifred någonstans, hoppar på mig och fräser och slåss i mitt ansikte.

Vad jag gör???? Blir förbannad och går undan , Matte har sagt att jag ska vara snäll mot "kattfan" Men jag tycker han är dum....kolla bara..

     

Han leker med nån liten pinne....


Han kom in i min älskade garderob och då svor jag åt honom men det struntade han i bara...jag fick gå ut  så han fick ligga på min plats. Betyder det att jag är fjollig eller bara snäll???

Lite söt är ju den "kattfan" i alla fall..med sin svarta underläpp   

  Hoppas alla får en bra dag.. Nu ska jag kolla in hur eran helg har varit.

Nospussar

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards