Alla inlägg den 23 februari 2010

Av marie - 23 februari 2010 17:07

Idag lyste solen på mig och matte. Så vi tog en promenad i skogen....så mycket snö att pulsa i...UNDERBART !!!   Konstigt sa matte du blir alldeles färglös Ville..

Kolla mobilkamera inställningen tok matte , sa jag...

  Då skulle hon fota all snö som fastnar i tassarna....

  Lite mera färg blev det iaf...

  Ser ni vad solen lyser och vad jag myser ???

Nospuss

Av marie - 23 februari 2010 06:14

Hej Kompisar

Matte hälsar och tackar för alla glada hälsningar och slafspussar från er mattar och hundar.

Ingenting har hörts om operation ännu, matte har ringt 3 gånger och ingen vet vad som sagts eller ska göras. Det matte vetat i 1,5 år har dom djupt tänkande vetenskapsmännen precis kommit på och mattes plånbok blir inte tjockare precis, man kan inte pensionsspara på en sjuklön ;(

Så här coola är vi mest hela dagarna

  Som ni säkert vet har vi ju fått snö precis som jag önskade mig så mycket så jag knappt kan ta mig fram i skogen.....men det är underbart, vitt och fint och kallt och skönt för en Ville!!

  (mobilfoto något med inställningen säger matte :) )

Vad händer mer hos oss nu ....jo lillmatte flyttar hemifrån, 3 :dje gången gillt säger matte. Men det är bara ett hus ifrån oss så hon är nära.

Men hon har fått en katt av sin sambo så det blir att hålla sig utanför för mig, taskigt tycker jag och surar för det....

Men nu har matte fått igen sin dator och kan blogga med er oftare (kanske)

Hoppas ni har det bra alla i vårt vackra vita vinterland...

Sigge tänk vad vatten murklorna får när det här smälter då kanske du vinner denna gången....jag längtar lite till vitsippsjakten...

Malte & Snoken ...hur klarar ni er i snön, skottar hussen så ni kan gå ut utan att drunkna??

Jag ska genast surfa runt och kolla hur ni alla har det

Nospussar

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards