Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av marie - 1 augusti 2009 10:20

Idag är det lördag, men jag och matte har tappat kollen på vilken dag det egentligen är. Nåja...idag flyttar småhundarna och det ska bli så tråkigt. Inget bus längre :( fast matte säger att dom flyttar inte så långt bort så vi kommer att ses.


 

Vädret är höstlikt och det är kyligt...matte ryser men jag myser. Tycker att det är hundvänligt väder jag!!

Skogen lockar men matte måste få igång kroppen säger hon och jag fattar  det så jag lägger mig och väntar....och väntar...och väntar!!!

Lillmatte har åkt till Stockholm och tagit kameran med sig så det blir inga bilder till bloggen...inga nya bilder menar jag. 

Men matte funderar på att köpa en egen kamera och att byta blogg för här har bara krånglat nu ett tag.Svårt att komma in och jätte svårt att kommentera er andra...vi får se hur det blir med det.


Hoppas ni alloa får en bra helg och att ni får bus och godis som hundar ska ha!!

Nospussar till alla!!

 


Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards