Alla inlägg den 25 mars 2009

Av marie - 25 mars 2009 20:52

Så avslutar man födelsedagen med att se på hockey..

Fast mitt lag har ju redan åkt ut...Ja jag hejar på MODO!!

Godnatt med er alla goa bloggvänner och tack för all uppvaktning!!

Jag är helt slut men lycklig och jag och Sigge är polare.


Av marie - 25 mars 2009 13:26

Så äntligen var det dax för KALAS!!!

Småvovvarna kom med paket och jag bjöd på tårta.

Gissa om jag fick ett ben. Lillmatte hae filmat när jag äter så den filmen läggs in senare.

Vi fick alla en varsin bit tårta....HUR GOTT som helst , jag lovar!!

En bra dag hitills....

Nu ska jag vila lite efter allt ståhej.

Tack alla för gratulationerna...Det gör en hund så glad "viftar på svansen"

Av marie - 25 mars 2009 11:28

Uppmuntran till er som väntar på våren.

Titta på dom här bilderna och känn efter .....visst blir man lite glad??

Av marie - 25 mars 2009 07:29

Tack för grattis ropen som redan kommit . Jag har sovit gott och väntat på att matte ska vakna men det blev så att jag fick kliva upp i sängen och buffa på henne lite, då kom hon inte på att det var min fördelsedag. Vi sover en stund till sa hon , men då började jag pipa och gnälla och det hjälpte.

Så hon har pussat och gullat med mig en stund nu innan jag kollar bloggen.

Så idag blir här kalas.....

Jag återkommer med bilder och berättelser om min dag.

Återigen TACK till er som redan hunnit gratta mig..Liza, Giha och ni andra!!




Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards