Alla inlägg under februari 2009

Av marie - 28 februari 2009 12:02

Jadå huset står kvar och dörrarna är hel (än så länge) din bil har fått omsorg och mat.

Kom hem med HUgo nu så vi kan kela lite...Ville vill busa med Micka och Kerstin gulla med Olga. 

Jag bjuder på kaffe...


Kram

Av marie - 28 februari 2009 11:56

Hujeda vad sliten man känner sig när nattens timmar inte räcker till.

Idag laddar familjen Nordin för en spännande innebandymatch...jag har matat min dotter med taggtråd . 

Vinner dom idag så ligger dom bra till för att klättra upp i div 1...så hurra ropen ska skalla och värken tar vi imorgon ;-)

Tacksam för att min kära kompis lånat mig bilen när hon är på uppvilnings vecka . Va inte orolig kompis...den har fått mat och omsorg :-)

Men det är dax att komma hem nu , både jag och Ville börjar få abstinens ...vi saknar er!!

NU måste jag göra mig iordning så jag hinner med allt som ska göras...

Jag återkommer med resultat från dagens spännande match.


Ha det så gott så länge

Kram

Av marie - 27 februari 2009 12:32

Tack för att du klassifierade mitt husdjur och JA dom förökar sig med blixtens hastighet...och för att du är inne och läser min sida ;-)

Så du menar att det inte hjälper om man trimmar dammsugarern??

För stora hundar är dom inte rädda för bevisligen..

 Mera tips på "hårius dammarius" utrotningsmöjligheter sökes !!

Av marie - 27 februari 2009 09:48

Jag har fler husdjur än Ville upptäckte jag idag när han kröp fram under sängen...

Ja kolla bilden så får ni se.....!!!

Av marie - 27 februari 2009 09:46

Hurra skrek Ville när han upptäckte Ekorrarna i skogen.

han hoppade, studsade och försökte klättra upp till dom , men fick snart fatta att han är en icke klättrande HUND!!

Nåja dom små söta "Kurre Kottarna" som vi kallar dom tjattrade glatt åt hans försök  ;)

Av marie - 27 februari 2009 09:34

Ett sånt besvär man har...man ska vara frisk nog för att orka ta itu med sin smärta och F-kassan och läkare som inte vet vad som ska göras.

Märkligt att det ska ta sån tid, men nu har äntligen en tid för operations utvärdering utlovats ( med reservation om läkaren måste ta sig an någon annan den dagen) den 26 mars!!


Av marie - 26 februari 2009 18:45

Idag har jag varit liggande hela dagen.

Att köra bil och sen se en spännande fartfylld innebandymatch var för mycket för mitt trassliga diskbråck..

Nåja jag vet att varken städningen eller tvätten görs av någon annan så den väntar på mig och det kan dom få göra ;-)

kanske ska jag ringa hem min kompis Synne...hon har ju visat på bloggen vad fint hon kan städa ¨fniss¨  men hon får kanske mer tillbaka av Bo än jag kan erbjuda ;-) Nåja det är lite tomt när hon och hundarna är borta iaf.

Ville tycker jag är tråkig som bara ligger och då är till och med dom små råttorna saknade...hahaha.

Med pillerburken i ena handen och fjärrkontrollen i andra ska jag glo en stund på TV innan ruset tar tag i mig...


Hej svejs så länge!!

Av marie - 25 februari 2009 16:07

Tack för ditt stöd i denna bloggdjungel.Synne!!...Jag känner mig så visset dålig på det ännu. Men med tänkarmössan på kan det inte bli fel...hahahaha.

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards