Alla inlägg den 15 juni 2010

Av marie - 15 juni 2010 14:30

Hej Kompisar.

Här är brudarna som har sommarlov i min trädgård..

  Dom tycker att det är varmt och skönt..

Vad jag gör??

Ligger och tuggar och piper på min lilla gris för att störa lite i lugnet   

  Katt fan är också här så det är fullt upp i Villebo. Den dåren jagar flugor och humlor stora som helikoptrar, men just här vilar han sig

  Matte har köpt en ny leksak till den lilla dammen hon har . En knepig sak som sprutar vatten....inget för mig alltså!!

  Annars är allt lugnt nu i Villebo. Matte tar det med ro att hon måste vänta tills Augusti för att få sin operation. Nu ska vi njuta av sommaren säger hon.

Jag hoppas hon har rätt och inte tänker tvinga in mig i bilen och åka långt med mig. Fast det klunkas om Norrland. Vi får väl se !!

Nospussar på er alla

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards