Alla inlägg den 10 februari 2010

Av marie - 10 februari 2010 13:52

  Som ni ser så har jag fortfarande ganska tråkigt, men matte mår lite bättre idag så vi har varit ute på en lång promenad.Beror säkert på alla goa slafspussar och tassklappar ni har skickat till henne TACK!!!

Om jag bara kunde Lämna henne  ett tag så skulle jag åka upp till dig Torsten, men man vill ju liksom vakta på henne  när hon är så kass. Vågar inte släppa ut henne ensam !!

Nu har hon iaf sluppit ta såna tabletter idag så hoppet finns att det kan bli en bra dag om jag bara får henne att låta bli damsugaren och sånt som hon tror MÅSTE göras....Jag tar med mig dammråttorna ut ju!!!

Snart ska ni se att det blir ordning på bloggen åxå, vi läser om er men det är inte alltid vi skriver något, men tänker på er gör vi varje dag...

Nospussar på er och Tack från matte för era uppmuntrande ord och slafspussar !!!

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards