Alla inlägg den 8 januari 2010

Av marie - 8 januari 2010 12:19

Ja nuär det ett nytt år...ute är det kallt och snö precis som jag vill ha det.

Jag hoppas ni alla haft en bra start på det nya året, här hemma i Villebo har det varit lite hektiskt med massor av främmande och god mat...

Så här snygg skulle man vara på kalkonmiddagen ...

 

Spelade ju ingen roll för Liza var inte här och inga andra brudar heller...

Matten var i sitt rätta element när hon stökade i köket inför kalaset...

  Och ju senare kvällen led så hamnade jag liksom i samma skick...

  Det var iafall gott6 att slafsa i sig en sån stor fågel...och nästa gång ska vi helgrilla dom här tror jag. Då ska jag bjuda in på kalas...alla mina bloggar kompisar..

  Hehehehe....lite hårdsmält kanske ;)


För alla er som undrar hur det gick med min egna julstrumpa.....

  Klippt och målad men blir ihop sydd och fylld nästa år har matte lovat....skitmatte!!!

Nu ska jag ut och rulla mig i snön och njuta av kylan...

Nospussar på er kompisar!!

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards