Alla inlägg den 27 december 2009

Av marie - 27 december 2009 10:46

  KISS IT !!!!


Vart har snön tagit vägen???

Jag blir så sur ...


En annan sak jag vill ta upp med er kompisar är..

Har ni något NYÅRSLÖFTE ??

Jag har ett och det är att sluta vara kaxig och svära åt andra hundar !!

Kommer att bli skitsvårt eftersom jag tycker att alla hanar ska hålla sig undan från mina jakltmarker och tikar!Matte är skitsur på mig för igår hade jag visst nått kulmen av all kaxighet och svor åt allt som kom i min närhet, tjej som kille..och tänker inte erkänna att jag ångrade mig när jag upptäckte att  en av brudarna luktade extra gott, men min chans där var för länge sedan över för jag skrämde henne totalt och ordentligt med mitt svärande.

Nåja det glädjer nog LIZA att jag inte hamnade i frestelsens gap och försökte vara otrogen !!

  Så här ser jag ut när jagsvär....!!på bilden är det lillmatte som utmanar mig i kuddkrig....toknosen !!

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards