Alla inlägg den 24 november 2009

Av marie - 24 november 2009 12:55

Nu var det ett tag sen jag tittade in här. Matte har deppat lite och jag fick ett stort ben av mattes kompisar som jag har jobbat på ...

    Men nu börjar det rätta till sig för oss båda...

Matte och jag tog en jättelång promenad i morse och sen kom solen då tittade vi ut på uteplatsen och insåg att det måste ha varit fest därute....

Ja mullvadar, krokodiler och en och annan mås tror vi har härjat där.....vi måste skärpa till oss Ville ,sa matte. Vad menar hon med  VI ???

Jag vet vilka jag tycker ska ta ett tag därute  och hjälpa matte...

Nämligen dom här två "turturduvorna""

  Kan väl inte vara för mycket begärt dom är ju båda unga och friska...

 Nu ska jag gå ut och fotografetra eländet så ni får  före och efter bilder nästa gång ....spännande va???


Matte hälsar och tackar för alla förhoppningar om bättre sjukvård och vi får se vad som händer..

Nospuss på er

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards