Alla inlägg den 12 november 2009

Av marie - 12 november 2009 17:41

Idag kom en kompis till mig och hämtade mig och matte, han ville att vi skulle gå i skogen.

han är en av mina bästa tvåbenta kompisar...tar ofta ut mig i skogen på jätte långa turer.

Han har alltid goda saker med sig till mig,....som egna mackor t.ex

 

Som en bra kompis tillbaka visar jag var han kan hitta svampar....idag plockade vi 4 kg trattkantareller..

Så här visade jag att han skulle kolla..

 

Men han trodde inte på mig så matte fick markera åxå...

 

Efter nån timme så fikade vi igen och gissa om jag gilölade det..

 


Lovade ju bilder från nya hallen med ...här kommer dom Grått , Rött och Nya Träd...

   

Det bästa är mina alldeles egna personlig krokar där min väst och koppel hänger..

Visst är dom lite "uppkäftiga" ??

 

Nu kära vänner är jag trött och ska vila mig till imorgon när det är dax för nya uppdrag..

Nospussar till alla som vill ha...

Godnatt...Sov Gott !!!

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards