Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av marie - 23 oktober 2009 10:11

Tiden går fort när man har roligt sägs det.....om man nu haft så kul med en stressad knasmatte Oskyldig

Hon börjar bli klar nu med hemmet och varvar ner lite mera.

Morgonpromenaderna på 7000 steg är viktiga och vi förses med varsin väst när vi i arla morgonstund går ut i mörkret.

Matte påstå¨r att jag ser ut som en fjolla i min väst, men hon kommenterar inte hur hon själv ser ut "skitmatte"

 

Nåja jag satte mig vid balkongdörren och sjöng för jag blev helt plötsligt sådär som matte när hon talat i telefonen...

Ute luktar det gott från någon tik och jag känner mig lite små glad Flört

 

Då sa matte - Gå och lägg dig din fjant!!! Tror ni jag blev sur eller??

Jag travade in och la mig med min lilla kompis på mattes säng, skyll sig själv tänkte jag!

 

Då kom matte in och sa att jag är det sötaste hon vet ....så jag rullade runt och visade min bästa sida

och var mitt vanliga gosiga jag igen...

 

Hoppas att ni alla bloggkompisar får en skön rolig trivsam busig och helt underbar helg!

Nospussar

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards