Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av marie - 16 oktober 2009 11:24

Är det bara hos oss som det är kaos?? Matte rensar, kastar och städar i alla skåp, målar om i hallen,Fixar i sovrummet med mjuka kuddar och TV hylla och böcker,  skäller på lillmatte och sen lägger hon sig och klagar på att hon har ont. Konstigt som hon håller på  ;)

Nu är röntgen gjord inför operationen så hon anser att hon har bråttom med allt så hon kan ligga sen ,... men jag fattar inte riktigt, operationen ska ju göra henne frisk och rörligare???

Hon har iaf klarat att SLUTA RÖKA...säger att hon aldrig mer ska göra något så äckligt, men hon fick några piller av doktorn som dödade hennes nikotintroll i hjärnan. Spelar ingen roll hur ,jag är glad att hon slutat ;)

Det är ont om tid att blogga men jag tvingar henne till det. Nu har hennes dator iafall rensats så man kan ladda in nya program i den och då har hon den i sängen åxå under rehab...

Ja jag har fått ny sovplats och borstats och nya matskålar , jag undrar om det bara är operationen eller om min matte går igenom någon livsförändring....hon ser glad ut när hon talar i telefonen ibland och sen sjunger hon???

Mystiskt värre....  Jag ska klura ut vad det är som händer .

Någon som har några förslag? Någon som upplevt något sådant förut?? Kompisar Hjälp mig!!!


Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards