Alla inlägg den 9 september 2009

Av marie - 9 september 2009 05:51

Nu börjar det bli tuffa dagar...suck! Matte ska tvätta , städa och baka och packa.

Jag blir trött bara jag tittar på henne


äntligen hemma

Det är all planering och fixande som ska göras innan vår Norrlandsresa

Men det ska bli kul att komma fram , träffa människovalparna som lekte så bra med mig förra gången.


  ella   juni   mi  


Träffa morfar som ska ha kalas för han fyller 90 år och alla andra.

Nåja jag har några dagar kvar här i Villebo och om matte inte tar det lite lugnt kanske det inte blir någon resa.

Hon har slarvat bort laddaren till kameran så därav har här inte visats nya bilder på ett tag......Ja jag ska nosa upp den åt henne om hon bara öppnar dörren till lillmattes rum (hihihi)


Till sist så önskar jag att Liza blir frisk igen, men blir lite orolig när någon man tycker om blir sjuk.

Men vi är många som håller tummarna för henne nu..

pälsen  

Jag beslutar mig för att ta det lugnt en stund till. Klockan är inte så mycket ännu och tok matte ska

ändå ha sitt kaffe innan promenaden.

Ha det gott kompisar!!

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards