Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av marie - 24 augusti 2009 20:36

Matte säger tusen tack till alla för grattis hälsningar och all ork ni skickat. Vi är övertygade om att det blir bättre nu, alla hundslafspussar gör underverk säger matte.

Nu har vi kalasat färdigt och ska ta en kvällspromenad innan det är läggdax .

Sov gott alla, vi återkommer imorgon.

Nospuss

Av marie - 24 augusti 2009 07:22

Hej kamrater....ojoj vad jag har haft att göra. Matten går på halvfart men det funkar dock..hon travar på med stegmätaren och sover på medecin emmelnåt. Lillmattes innebandy har börjat så hon är nästan aldrig hemma..

Ingenting är roligt ...

Matte har aldrig kameran med och ingen ork till att sitta och hjälpa mig med bloggen. Jag sursr lite för det.

Men det betyder inte att vi inte läst om er andra.

Matte lovar att vi snart är tillbaka på banan igen..

Idag är det mattes födelsedag och hon har önskat sig ork i present.(men hon fick en fästing, hennes allra första som satt sig vid hennes högra knä)...får se vad vi kan göra åt det. Slafspussar och tuggben tror jag på !!

Hoppas ni alla har det bra ...

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards