Alla inlägg den 30 juli 2009

Av marie - 30 juli 2009 11:23

Ännu en gråmulen dag...och jag har ingen lust att göra något alls.

Ligger i buskkojan och undrar var sommaren tog vägen. Fast å andra sidan gillar jag snö och vinter mera än varm kladdig sommar....minns tillbaka hur kul det var att tumla i snön och leta små möss. Suck!!


 När det blåste kallt och man njöt av vinden som bet i kinden....poetisk va??


Matten har ont och går mest omkring och försöker orka något. Hon längtar inte efter vinter kan jag säga...nej hon vill ha mera sol och värme.

Nu är det som det är ...en gråmulen ragnig dag och vi kan inte komma på något roligt att göra.

Lillmatte tycker vi ska städa förråd och så får det bli......ja för dom  ialla fall . Jag ligger kvar i gräset och drömmer om Nya tider, brudar och snö....


 

Ha det gott kamrater!!

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards