Alla inlägg den 20 juli 2009

Av marie - 20 juli 2009 13:19

Matte har köksdille idag. Här kokas jordgubbssaft, älggrässaft och rabarber chutney...vad jag gör ?? Ligger i buskkojan och håller mig undan...

Bättre att hålla sig undan när matte har dille.

Imorgon ska doktorn kolla på matte igen och fatta ett beslut om operation eller inte...jag hoppas han iaf fixar så hon slipper ha ont för mattar är inget roligt att ha då, dom blir lite griniga på nåt sätt.

När man tvärstannar för att det plötsligt luktar gott i gräset och man har onödiga kopplet på tex...

Nåja det vet vi imorgon.

Hoppas ni har det bra därute alla vännerna, Stella/Doris på bohusläns semester, Sigge i skogarna, Min Liza i husvagnen och Torsten åker väl båt?

Valle, Ählsa/Ästerh, lilla Tuna och snygga Smilla och Myrra..och självklart Malte/Snoken.skriv och berätta för mig om er sommar.

Nospuss på er alla!!


Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards