Alla inlägg den 11 juli 2009

Av marie - 11 juli 2009 11:38

Vi har varit upptagna med besök fr¨n norrland jag och matte..

Här har vi tagit ut dom på en tur på Hönö...jag var inte med på bild eftersom jag faktiskt stannade hemma och vaktade huset just då. Jag gillar inte att åka bil så matte tyckte jag hade det bättre hemma..


Här pysslar jag och Gunilla med mattes blommor lite. Hon spanar in mattes fina vallmo som längtar efter sol nu. Det har regnat en del men just här har vi uppehåll så man kan gå ut iaf...

Det här är Ronny...han har varit väldigt bra att ha i huset. Han har varit lite av en vaktmästare och fixat allt som varit trasigt. Här lagar han fönster haspen i badrummet så vi kan ha fönstret öppet utan att det blåser upp. Mycket bra handlag i den killen tycker jag. Han var den som följde med mig ut i skogen varje dag åxå...


Nu har dom åkt vidare och jag och matte är ensamma igen. Lite bra så vi hinner vila upp oss inför nästa besökare.

Hoppas ni alla har det bra i sommar och att ni får massor med buskul.

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards