Alla inlägg den 29 juni 2009

Av marie - 29 juni 2009 22:19

Här är varmare än i H-vete säger matte och man undrar ju hur hon vet

det ;)

Jag har legat och tryckt i min buskkoja som  är sval. jag skulle gärna visa bilder på det om inte lillmatte slarvat bort kameran. men vi ska genomsöka hennes rum för i det kan något så stort som frihetsgudinnan försvinna säger ,matte och då är det ju klart att man inte ser en liten kamera....hahaha!!1


Matte har fixat med altanen och lillmatte har hjälpt till att skura den och oljat den , byggt en spalje och matte har satt blommmor.

Idag köpte hon vinrankor.....jag fattar inte riktigt alltså...vin =rött blött och i glas...dom här var taniga  pinnar med gröna blad. Jaja hon var jätteglad över dom iaf...Tok matten!!!

Nu ska vi ta kvällspromenaden  för solen har gått och lagt sig ...sen ska vi  sova

Godnatt kamrater!!

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards