Alla inlägg den 28 juni 2009

Av marie - 28 juni 2009 23:44

Först en viktig uppmaning....Lämna inte hunden i bilen !!!

 

       

 Matte säger att jag har det bättre i min svala garderob än att följa henne när hon ska ut i bilen...jag håller med om det!!

Idag har värmen varit grym, matte försökte bygga på altanen men det var så varmt så hon orkade inte med det. Men hon fick iaf köpt nya blommor och Isakssons blomhandel hade 50% på allt....Bra va??

Jag fick följa en av mattes killkompisar till skogen men det var så outhärdigt varmt så efter 1 timme satte jag mig bara ner och vägrade gå. Rörde mig inte förrän han insåg att vi skulle gå hem med mig!! Bäcken som jag brukar svalka tassarna i var alldeles torr också...

Hoppas ni som badar har haft tillgång till vatten och ni andra haft svala ställen att vila på.

Nu på kvällen tog vi en lång skön promenad jag och matte , när solen hade gått och lagt sig ;)

 

Nospussar till er alla

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards