Alla inlägg den 9 juni 2009

Av marie - 9 juni 2009 14:12

Tuna var i Övik och ringde mig så vi hann träffas en kort stund, men vi kanske ska ha en träff till i Umeå på torsdag..

Hon var lika fin i verkligheten som på bild och Sigge hon fick en puss från dig !!

Bilder kommer sen när jag är hemma igen

Av marie - 9 juni 2009 10:46

Det är så mycket att göra och så lite man hinner med ;)

Idag fick jag besked om att det bara var en av Olgas valpar som har överlevt, den kämpar på och ökar i vikt nu.

Jag tänker på dom och hoppas det blir bra. Lillmatte hjälper till och går ut med Hugo och Mikkan hörde jag...jag höjer tassen för det lillmatte!!!

Morfarn mår lite bättre idag (tror jag) han sov inatt iaf. Förra natten var han ju uppe och skruttade så han föll, jag fick väcka matte så hon kunde komma och hjälpa till...oj vad orolig jag blev då!!

Nåja vi tänker åka till Umeå imorgon ett par dagar, det ska bli kul och jag hoppas på att få en träff med Tuna ;)

Vi hörs igen...

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards