Alla inlägg den 28 april 2009

Av marie - 28 april 2009 16:09

Började dagen med att skrämma upp matte tidigt, lite krångel i magen efter att jag hittat mitt gamla ben i trädgården. Nåja kärringen skulle ju upp iaf...

Sen drack vi kaffe , ja inte jag men matte...så hon blev snäll.

När jag trodde dagen skulle bli tråkig ringde grannen och småhundarna och undrade om vi ville följa med till skogen....Jippi, det ville man ju.

Vi travade på en stund och lilla Mickan jagar mig...hehehe!!

Matte åkte sen och köpte blommor till uteplatsen och jag trampade genast sönder någon liten pelagon eller vad det var??...Jag blev ju bara glad över att se matte igen hon hade ju varit borta i 40 minuter....hur lång tid som helst ju!!

Sen åkte hon iväg igen och dagen har mest bestått av att chilla med lillmatte...

Hoppas ni haft en bra dag alla vänner!!

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards