Alla inlägg den 17 april 2009

Av marie - 17 april 2009 08:21

Åhhhhhh vad skönt att vakna till ännu en solig dag...

Igår sysslade vi en hel del med trädgården, jag blev lite ivrig och grävde sönder mattes  "Kungsängsliljor" gissa hur sur hon blev.

Då fotade hon mig framför tulpanerna när jag skämdes lite för att jag gjort sönder.."Suck"

Sen har jag fått en ny matta till mitt fina hus och lite blommor så det ser hemtrevligt ut...eller hur??

Slutligen så la jag mig som lillmatte brukar göra....för att bara slappa lite!!

Värmen tar kål på mig snart....jag vill ha snö!!! Tyst säger matte....nu ska sommaren komma först!!

En annan sak som matte hotar med är "nötknäpparen" låter inget vidare och jag vet inte vad det betyder, men hon säger det när jag ligger och suckar, ylar och visslar efter löptikarna som gått förbi.

Om hon inte skärper sig så ska jag starta upp ett "fack" för hundar med massor av bradiga krav för oss..

Ha en bra dag kamrater så hörs vi igen till kvällen

Ovido - Quiz & Flashcards