Alla inlägg den 11 april 2009

Av marie - 11 april 2009 18:08

Idag hämtade och öppnade jag paketet från Sigge.

Tack Sigge för mitt pris (matte gillar den) men ännu större TACK för överraskningen, jag fick ett grisöra. Mycket bättre än lamm kan jag säge, det var försvinnande gott.

Annars har här inte hänt så mycket mer än att matte grejat i trädgården för det mesta.




Av marie - 11 april 2009 08:18

Oj OJ Oj vad trött jag är på att fira påsk....

Vi var bortbjudna matte och jag igår, käkade lamm !! Inte visste jag att dom små söta sakerna smakar så bra...

Lillmatte har fått igen sin stora Tv och mammas dator har rasat...

Nu vet ni varför jag inte varit inne på bloggen...

Idag är det kanonväder....jag ska slappa på min uteplats hela dagen, kanske orkar jag gräva lite. Läsa in lite bloggar och bara ta det lugnt...

Hoppas ni alla har det bra och en Fortsatt Glad Påsk!

Ovido - Quiz & Flashcards