Alla inlägg den 2 april 2009

Av marie - 2 april 2009 22:32

Idag frågade jag chans på Liza och hon sa JA...

Jippi....kärlek på avstånd...nu måste matte fixa min brevlåda till mitt hus.

Godnatt på er alla nu ska jag sova och drömma om Liza och Vitsippor!!

Av marie - 2 april 2009 20:06

Inga Vitsippor !! Sigge skrämdes ordentligt idag, jag trodde att han hade lyckats....men kampen fortsätter.

Kalas för lillmatte ute på altanen i kanonväder....Skönt!!

Städade och fixade min hundkoja, tog bort spindelväv och skakade dörrmattan. Ska Sigge fria till Giah kan jag väl iaf fråga chans på LIZA!!

Nu har jag snyggt och rent om mig och pälsen luktar sommar (tvivale) men tjejer gillar det säger Matte..


Av marie - 2 april 2009 12:52

Det är ju kalas hgär idag men jag och matte var en snabb koll i skogen. Mobilfoton får gälla idag..

Jag hittade Harsyra och kollade in trollskogen med de små vattenfallen..

INGA VITSIPPOR ännu!!!

Av marie - 2 april 2009 09:10

Idag började jag med att högt och ljudligt voffa för lillmatte som fyller 23 år idag.

Efter  ca 10 skall sa matte att jag skulle vara tyst men jag höll ut alla 23 voffarna...Jag är bra på gratta folk som fyller år.

Innan dess var jag ute på bakgården och hälsade på fastighetsskötarna som tyckte att jag grävt onödigt mycket i trädgården...VA!! Gräsmatta vad larvigt när man kan ha svalkande jordgropar överallt!!

Självklart så ska vi ut och jaga vitsippor, men mammas Kamera har gått sönder så hon får fota med mobilen ;( Blir inte lika snygga bilder på mig då ...

Jag har redan fått information om att Sigge är laddad...Må bästa hane vinna!!

Rapport kommer efter dagens slut...

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards