Alla inlägg under mars 2009

Av marie - 8 mars 2009 08:02

Ute står regnet som spön i backen. Ingen är vaken förrutom jag, som fått mitt kaffe...Om jag smyger tillräckligt sover VIlle kvar under sängen ett tag till.

En relativt bra morgon ändå, trodde jag skulle vara mörbultad efter städningen igår , men det känns rätt bra ( än så länge)

Min syster kom igår och det var mysigt, länge sen vi träffades. Hon sa att jag hade det fint och att jag var fin nu när jag klippt mig så korthårig ;-)

Jag tycker om att umgås med henne och det kanske för att det inte blir så ofta...hahaha.


Av marie - 7 mars 2009 17:49

Av marie - 7 mars 2009 17:47

Nu är det städat och klart i mitt hus...nu kan dom komma innan jag smäller av i soffan.

Så typiskt att man ska behöva vänta så länge.

Men jag njuter för fullt av mitt städade hem ....och för er som undrar...Dottern kom hem och hjälpte till!!

Av marie - 7 mars 2009 12:09

Telefonen ringde och min syster som inte hälsat på här på några år ringde och sa

--VI Kommer i eftermiddag!!

Nu fick jag bråttom....vill ju inte visa upp röran jag lever i nu när jag är sjuk.

Ringde upp dottern och sa

--KOM HEM GENAST!!

Så jag kanske inte hinner blogga mer idag...

Oj Oj Oj...vad jag har mycket att göra nu :-(

Av marie - 7 mars 2009 09:29

Försökte med kaffe....men idag är läget  inte bra. Högerarm utslagen och stum i benen. Tar några piller och lägger mig igen.

Har jag tur kommer väl kanske Någon hem och förbarmar sig över hunden...såklart jag syftar på någon som borde känna ansvar :-(

Fortfarande SKITsur!!

Av marie - 6 mars 2009 23:04

Nu har jag slutat lägga tid på det programmet...skruttkärringen kan inte böja knäna men slår ut Niclas som KAN dansa!!

Ledsen på dottern och allmänt irriterad lägger jag mig för idag.

Godnatt

Av marie - 6 mars 2009 18:07

Vad heter din blogg och hur kom det sig att du valde namnet?

Marno....en förkortning av mina namn

Varför bloggar du?

Blev inspirerad av Synne

Hur länge har du hållt på?

Sedan feb 2009

Vad vill du med din blogg?

Sprida glädje och sorg med andra bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards