Alla inlägg under mars 2009

Av marie - 13 mars 2009 08:36

Här har varit full fart inatt. Lill matte kom hem sent och hade ingen nyckel så hon kom in genom balkongdörren. Man vaktar lite men blev glad förståss.

Sen har det ju snöa och den lilla katten som aldrig får komma in till sitt envisas med att sova på stolens dyna på balkongen....det gillar inte jag.

Märkliga saker det där med katter...men dom är snabba och dom kan klättra i träd :(

Matte är lite morgonsur verkar det som så det dröjer väl innan jag kommer ut i skogen idag. Men vad jag längtar....snö och skogen!!

Kommer att bli en toppen start på dagen. Lite trist att småhundarna inte är hemma så dom kan komma med.

Av marie - 12 mars 2009 22:07

Nu säger Matte att det är dax att stänga ner och sova...det är en dag i morgon också. Vi har visst mycket att göra och det är fredag.

Tack alla gamla och nya vänner för alla kommentarer..

Kram Marie och Ville

Av marie - 12 mars 2009 18:45

Ja så fick jag som varit avundsjuk på er andra lite snö "åxå"....Matte är inte lika glad. Hon tjatar om trädgården och blommorna ....

Men jag njuter och hoppas det blir kvar en dag till...

Av marie - 12 mars 2009 16:51

VIRUSVARNING !! 

Ett nytt virus sprider sig, kallat 'arbete'.
 
Om du får 'arbete' från dina kollegor, din chef, via e-post eller på annat
sätt, rör inte 'arbetet' på något sätt.
 

Detta virus raderar ditt privatliv. Om du får viruset, följ dessa
instruktioner:
 
1. Ta på dig jackan och ta två goda vänner med dig.
 
2. Gå till närmaste pub.
3. Beställ tre drinkar.
 
4. När du upprepat punkt tre 14 gånger, märker du att 'arbetet' totalt har
 
raderats från din hjärna.
 

Skicka denna virusvarning omgående till minst fem av dina vänner. Om du
inte har fem vänner, har viruset redan påverkat dig och arbetet har tagit
 
kontrollen över ditt liv!
 

Lev idag... imorgon kan det vara försent!
 

Vi ses på puben!
 



Av marie - 12 mars 2009 16:06

När det finns såna goa tjejer på nätet som Tuna vill jag vara med ..

Här kollar jag in hennes svansföring när hon leker i snön.

Vad synd med avstånd....

Av marie - 12 mars 2009 13:54

Igår sken solen och man gladdes åt knoppar och annat som tittade upp ute i trädgården...idag är det kallt och det snöar igen. Mars månad....ja jag vet , men jag är lite otålig nu. Jag vill verkligen ha vår och varmt igen så man kan krypa ut ur sitt ide och börja leva igen..,


Av marie - 12 mars 2009 11:20

Jag har varit ute vid ån och busat med matte...Skitkul!!
Sen mötte jag en tjej som heter Zita, samma ras som jag är....jag hoppade på och tänkte ta mig ett men fick på tafsen. Mamma sa att jag borde kanske presentera mig först och där stod Tjejen med massor av min päls i munnen......HaHa rätt åt dig tänkte jag då..

Jag förstår mig inte på dessa tjejer, dom ska vara i ett visst "läge" eller nåt.


Suck säger Ville

Av marie - 12 mars 2009 09:56

Nu har Ville gnällt en stund så det är bara att släppa datorn och ge sig iväg ut.

Han är så "Manlig" ibland min lille Kille....Sur och tvär tills han fått morgonbajsat...HiHiHi !!

Ja han har en hel del andra manliga tendenser också...just nu när alla löptikar springer runt så har han väldigt hög testestoron halt i sig....hujeda säger Matte!!


Nu bär det iaf iväg ut i skogen en stund ...

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards