Alla inlägg under mars 2009

Av marie - 13 mars 2009 19:28

Nu har matte och jag varit ute en sväng innan vi ska slänga oss i soffan och titta på TV.

Matte skrattar åt mig och säger att det är som om jag läser tidningen när jag kollar in vilka som varit där innan mig...

Ja så är det ju "morgonblaskan" och "kvällsnytt" ....man vill ju liksom hålla sig  medveten om vilka brudar som ska löpa...hehehe!!

Av marie - 13 mars 2009 16:53

Vi får väl se vad lillmatte säger när hon kommer hem...hon blir inte glad när hon märker att jag tog en "Powenap" i hennes renbäddade säng.

Och hon är inte alls rolig när hon är sur på mig ska ni veta....

Av marie - 13 mars 2009 16:49

Nu har Matte dragit i "snabeldraken" och den Tjöt värre än vanligt tycker jag.

Jag gillar inte när det är så där bortstädat liksom, men hunden Liza gav mig ett tips om att dra fram allt igen. Gissa om jag tog mig an den uppgiften?

Hur kul är det med leksaker i en back...dom lockar mera till lek om man bara springer på dom liksom.

Matte blångde på mig men sen fotograferade hon så jag tror att hon tyckte det var okey...



Av marie - 13 mars 2009 14:33

Rädda vad som räddas kan....Nu kommer dammsugaren!!

Jag vaktar mina vältuggade märgben så gott det går.

Av marie - 13 mars 2009 12:38

Här händer inte mycket idag.

Efter skogen skulle jag städa men kroppen säger NEJ...

Plockade och röjde i Dotterns rum igår och det var inte det lättaste.

Märkligt så rörigt ett ungdoms liv kan vara...tvättade och otvättade kläder om vartannat så det är bara att börja om.

Frågan är: Hur ska jag få henne att hjälpa till??

Jag vet att hon läser detta så jag hoppas hon kommer hem med en bra idé idag *LER*

Ville är iaf totalt ointresserad av städning och har gömt sig under sängen för att slippa :(

Av marie - 13 mars 2009 09:18

Hahaha...Tomten oroar sig för fredagen den 13:e

Jag skulle in och kommentera men det funkar inte alls...så han råkar nog ut för en del trassel idag stackaren!!!

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards