Alla inlägg den 28 mars 2009

Av marie - 28 mars 2009 21:44

Lill matte har fest och som enda killen får man ju ställa upp...

på bilden buggar jag med en av brudarna.

Kul Lördag...(önskar Liza var här)

Av marie - 28 mars 2009 19:16

HUR GÖR DJUR ???

Av marie - 28 mars 2009 10:07

En vanlig lördagsmorgon känns det som ännu. Lillmatte ligger i ett bad och Matte dricker sitt morgonkaffe. Hennes kompis ringde och ville följa med oss ut till ån och leta korvträd idag...JIPPI!!

Hoppas nu att det växer korv där nu så att inte rådjuren eller korparna lagt beslag på skörden....då blir jag inte go att tas med ;(

Det är roligt med blogg och speciellt när man får nya besök som kommenterar  och länkar till oss. Matte tycker det är jättekul...man kan aldrig få nog av vänner säger hon. ; )

Idag ska iaf kameran med så att matte kan dokumentera och visa er mina upptåg idag...Va.va .Va sa du matte??? Städa idag!!!

Undrar om bussarna till Liza Går idag...kan vara en toppendag att rymma men efter korvträdet så klart, man kan inte göra en bra rymning på tom mage.

Nu ska jag kolla runt lite och se hur mina vänner har det.

Om Stella mår bättre i sin nos, Bröderna bus malte&snoken, Sigge så klart, Systrarna Älsa&Ästher, Valle vagabond, Tuna, Mys bruden Myrra,  Gazton,Mina små vänner Olga, Hugo och Mikkan..

Min egen tjej Liza och naturligtvis kolla om jag hittar några nya.

Oj vad jag känner mig rik när man ser alla kompisnamnen på rad..:)

Ha en skön lördag alla vänner , vi återkommer i eftermiddag.

Nospuss på er alla


Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards