Alla inlägg den 26 mars 2009

Av marie - 26 mars 2009 22:54

Jag har precis varit ute och inspekterat snön som Sigge sände mig, jag trodde att den skulle komma i lastbilar men det här är okey med. Matte är inte lika glad kan jag lova. Bara hundkojan klarar mera vinter för Liza ska kanske flytta ihop med mig, om jag får för matte förstås ;)

Nu är det dax att säga godnatt...vi hörs imorgon

Kram på er alla från mig och Matte!!

Av marie - 26 mars 2009 17:40

Matte kom hem från doktorn och var alls inte glad...han ville inte operera henne nu utan tyckte hon skulle satsa på sjukgymnastik först trots riskerna om försämring...

Nåja man får ju hjälpa till då tänkte jag. Tog på mig förklädet och börja med middagen...fick ju välja själv så det blir morötter, med morötter..

Låter bra va??

Av marie - 26 mars 2009 08:05

Väckte matte tidigt idag...hade liksom lite bråttom ut :(

Visst är det gott med tårta och ben och godis en hel dag men även en plåtmage som min knorrar efter en sån dag.

Matte är snäll hon klev upp och följde mig till ängen där jag kunde springa av mig lite magont.

Idag ska matte till den där doktorn som ska bestämma operation, hoppas det blir av fort så jag får tillbaka min friska pigga matte.

Lillmatte har lovat att vi ska vara ihop och leka då så slipper jag ligga och oroa mig för matte.

Sen är jag glad för att Sigge blev så glad, och för att vi tillsammans kunde glädja så många andra..Fantastisk känsla faktiskt...så lite , så enkelt och ger så mycket.

Hoppas alla får en riktigt skön torsdag.

Ville

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards