Alla inlägg den 24 mars 2009

Av marie - 24 mars 2009 18:00

Jag säger bara Fy bubblan....detta är det värsta jag vet.

Även om matte säger att jag blir fasligt fin..

Undrar om man kan sticka en tröja av allt under ull???

Någon som vet??

Av marie - 24 mars 2009 17:17

Idag har det inte hänt så mycket . matte har varit dålig och legat mest och jag har självklart gjort henne sällskap.

Solen har lyst och jag har legat ute på min uteplats och planerat mina grävningar, tänkt på vad alla mina bloggkompisar har hittat på m.m

Lillmatte kom hem så vi var ute på bus en stund men hon glömde kameran.

Sen kom hennes kompis på besök och då gör jag mig så här fin , för då blir jag klappad på hela tiden...

Av marie - 24 mars 2009 09:04

Oj vad jag har sovit...

Ute skiner solen och det är frost på altanen...bra att matte inte klippte rosorna ;)

Matte stackarn har jätte ont idag också så hon får ta det lugnt....bäst för henne att vila idag för imorgon är det ju födelsedags kalas..

Jaaaaaa jag vet...det är jag som fyller år.5 år!!! Hoppas matte har läst min önskelista.

1 : Bussbiljett till LIZA

2: Ben att tugga på

3: BEN BEN BEN BEN............

Lillmatte är inte hemma? Undrar om hon följer mig till skogen idag? Undra om hon hinner hem innan kalaset??


Nej mina vänner ...måste helt enkelt ut och kolla in läget i området..

Det kan ju ha hänt något nytt  ;)

Ha en fortsatt trevlig dag...


Ville

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards