Alla inlägg den 20 mars 2009

Av marie - 20 mars 2009 22:12

Nu är jag jätte trött...har ju haft fullt upp idag ju...

Matte och jag har precis varit ute och läst "kvällsnytt" och det var massor av nosvänliga nyheter.

ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Godnatt!!

Av marie - 20 mars 2009 09:46

Nu ska matte och jag gå ut. Vi ska gå förbi posten och se om dom kan sända Sigge den här vattenkannan. har lite dåligt samvete för att jag gruffade med honom om tjejer....

Sen ska vi kolla in om det finns några korvträd...

Vi får väl se vad som händer.


Av marie - 20 mars 2009 08:30

Idag är det en bra dag säger matte...Vi ska gå till ån "jippi" sen har Valle berättat hur man hittar korvträd...ska kolla om det funkar.

Hoppas matte tar kameran med sig ;) Ja har liksom blivit van nu och tycker att det är kul med bilder på vad jag gör..

Solen skiner och fåglarna kvittrar.....ska nog ligga ute och kolla åt höger ifall Liza Kommer idag " Viftar ivrigt på svansen"

Matte dricker kaffe, lillmatte är på väg på jobbet...snart startar dagen igång..


Ville


Ovido - Quiz & Flashcards