Alla inlägg den 19 mars 2009

Av marie - 19 mars 2009 12:46

Jag var duktig en stund och passade mattes matkasse när hon stannade för att prata en stund.

Jag vet att det är morötter i den så det var ett lätt jobb.

Belöningen kom när vi var hemma, en morot ute i solen på min egen gård...Vila en stund så kanske jag får kraft att gräva lite sen.

Av marie - 19 mars 2009 12:35

Så då har man gjort stadsträningen...Men GUD vad pinsamt!!

Alltså min matte är inte klok...jag skämndes som en hund"hänger med öronen"

Ja alltså en hane måste göra det en hane behöver så jag satte mig tillrätta (bara det var pinsamt) och bajsade.....Då tar matte upp det i en påse!!!

Vad ska hon med det till??? Det är ju skit som jag inte vill ha!!

Jag är en hane av naturen och vill bajsa i öppna landskap, helst så jag inte syns....men nöden har ingen lag så gatstenar fick duga.

Matte bar den påsen en stund men sen kom hon till sans och slängde det i en sån där plåtlåda....jag blev riktigt orolig där och funderade en stund på att skaffa jobb och flytta hemifrån!!

Av marie - 19 mars 2009 09:42

Kul att du tittar in ...

Du har rätt det är inte alltid så lätt att förstå dom där "tvåbenta" varelserna.

Men dom är bra att ha när ,man får mat och kärlek...jag får massor av det sistnämnda. Maten får man vara försiktig med"hihi" det är ju sån stor konkurens nu i löptiderna ;)


Ville

Av marie - 19 mars 2009 07:29

Kröp upp tidigt till matte och undrade ...vad händer för spännande idag?

Men hon visste inte så noga....får säkert veta efter morgonkaffet...

Försökte buffa på lillmatte lite men det gav inga resultat alls..

Solen skiner och Våren är här......snart ska jag ut och läsa "Områdesnytt"

man måste ju uppdatera sig om löpbrudarna..

Ha en bra dag kamrater,.....Vi hörs igen!!

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards