Alla inlägg den 15 mars 2009

Av marie - 15 mars 2009 21:53

Nu är jag trött och har bäddat ner mig i mattes säng...

Vi hörs igen imorgon

Godnatt med er kompisar!!!

Av marie - 15 mars 2009 19:15

Har ni sett värsta grejen...en reklamfilm om en värktablett. Dom har en hund som ska föreställa värk och smärta....VA??

Vi hundar som är bästa medecinen för våra Mattar och Hussar när dom har

ont , är ledsna eller bara behöver en kram ...

Vad säger ni om den hundkompisar...

Ville

Av marie - 15 mars 2009 11:08

Inga nyheter i dagens områdesnytt...samma gamla lukt spår.

Men solen lyser så det riktigt spritter i kroppen...kan det vara vårkänslor tro?

Jag ville inte komma när matte ropade på mig, det är ju så skönt att springa omkring på åkrarna och lukta....men jag fick ge mig när hon lovade att vi snart skulle ut igen. Kanske kan jag lura med mig små "vavvarna" och visa dom allt spännande som finns vid ån....Hoppas!!

Av marie - 15 mars 2009 08:48

Solen skiner och fåglarna kvittrar....vilken underbar morgon.;)

Idag ska jag bara göra sånt jag gillar....lata mig, skälla ut katterna som kommer för nära mitt staket, kanske gräva lite i trädgården.

Gnälla på matte så hon tar ut mig på en "Morgonläsning av Områdesnytt"

men hon måste få sitt kaffe först annars förstör man ju en sån här bra dag.

Gjorde värsta buset imorse innan matte hade vaknat...smög in i lillmattes rum och tog en av hennes "simsons" dockor.....jaaaaaaaaaa, kastade runt den lite och skulle precis börja tugga..DÅ kom Matte!!!

Värsta sura minen men hon tog den bara och la den i lillmattes rum igen och sa...Om du bara visste vad arg lillmatte blir så låter du bli hennes dyra simsons dockor, det vill du inte råka ut för lilleman!! 

Vaddå LILLEMAN?? Jag är både stor och snygg....dessutom för stor för att få vara med på utställning så kalla inte mig LITEN!!!


Hoppas ni alla får en bra dag också...

Nospussar från Ville


Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards