Alla inlägg den 14 mars 2009

Av marie - 14 mars 2009 22:27

Nu har mina "vavva" kompisar gått hem. Jag gillar den lilla mest, hon är så liten men hon busar med mig. Springer över mig när jag ligger  och drar mig i svansen...Störtskön liten sak!!!

Mattarna satt och såg på "Slagifestivaden" eller vad det heter...tokiga tanter som skriker Snälla, Snälla och annat trams. Dom käkade kycklingvingar och gissa om det luktade gott...matte la fågelbenen i en påse så det är inget jag kan norpa åt mig när hon somnat "suck"

Nu ska jag sova min skönhetssömn och drömma om alla mina nya kompisar på bloggen...Tuna...Liza...Ästher & Älsa..Valle och Sigge !!

"Zzzzzz" från Ville

Av marie - 14 mars 2009 18:07

Lillmatte vann matchen och nu är det kalas....dom ska nån slags "flockfest" ikväll så det blir nog inte mycket lek imorgon.

Men jag är glad för lillmattes skull...hon höll tätt i sin bur. 7-1 blev segermatchens resultat...

Jag får tugga sönder bollen nu...voff voff

Av marie - 14 mars 2009 10:33

Nu har lillmatte och jag lekt och värmt upp inför matchen..

Resultatet blev att jag blev lite yr i mössan.

Nu håller jag tassarna för att hon kan hålla tätt...(Hihihi)...ja hon är målvakt 

och jag syftade inte på något annat!!

Av marie - 14 mars 2009 08:18

Idag vaknade vi till ett lugn.

Ja det är nog lugnet före stormen, idag händer det mycket.

Lillmatte ska spela en spännande avgörande match innebandy idag, vinner dom går dom upp i div 1...och vinner gör dom!!!

Stormatte ska ta med mig i skogen på en långis så hon kan åka och se matchen senare...

Ja jag ska få klara mig själv hemma och det gillar jag inte...man skulle få bjuda hem lite kompisar .

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards