Alla inlägg den 9 mars 2009

Av marie - 9 mars 2009 21:41

Någon sa häromdagen till mig att jag har Världens bortskämndaste dotter...??

Jag tänkte en stund och sa

-- Jaaaa det får jag verkligen hoppas så  mycket tid och pengar jag har lagt ner på det.!! ;-)


Hur mäter man bortskämndhet? Vem har scalan och facit på det?

Har uppväxt och händelser orsak till hur man präglas? Självklart säger jag!

Värt att diskutera så man får en uppfattning om hur olika vi alla egentligen mäter och tycker??


Vad säger ni? Får besvaras av både föräldrar och barnlösa , ja alla som vill!!



Av marie - 9 mars 2009 20:11

Jag missunnar dig inte att vara på landet Raring....men jag kostar på mig att vara avundsjuk!!

Se upp för Ekorrarna.... Ekorrarna kommer !!!!

Av marie - 9 mars 2009 19:26

Tusen Tack...en klok kvinna....det låter det och jag suger åt mig och njuter av det ....

Svagheter är till för att övervinnas och man får ta till vilka knep som helst för att lyckas.

"Plötsligt händer det " .....bara man vågar drömma!!


Av marie - 9 mars 2009 19:24

Visst är det så...det gör en riktigt glad!

Tack för att du tittat in på min sida, välkommen tilbaka. Jag ska hälsa på hos dig med

Av marie - 9 mars 2009 16:27

Solen som utlovades kom aldrig riktigt fram så någon längre promenad med hund och kamera blev inte av idag.

Var så trött efter den förra och hade så ont så jag fick droga ner mig en stund i soffan istället :(    Är så trött på det!!.

Fick ett sms från mina kollegor som ville komma och hälsa på mig nästa vecka...DÅ blev jag glad och ser fram emot detta. Så rara att dom tänker på mig som inte kunnat vara där på 3,5 månad nu.

Av marie - 9 mars 2009 15:44

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter...es/article4583647.ab


Så du menar att jag ska lära Ville att cykla ?? Kolla länken ni övriga om ni vill veta vad vi talar om

Av marie - 9 mars 2009 10:44

Ville och jag tog oss en långpromenad efter å kanten idag...När vi kom hem efter 50 min mötte vi Synne och hundarna så vi hakade på upp i skogen en stund.

Nu är vi trötta. Det blev rörelse och frisk luft i 1,5 timme drygt.'

Konstigt att man alltid glömmer kameran. Idag har SMHI lovat sol här på västkusten , så i sftermiddag kommer kameran med. 

Bilder på Ville och vårtecken utlovas ;-)

Av marie - 9 mars 2009 06:28

Godmorgon!!

Vaknade upp till Första dagen på resten av mitt liv och kände mig någorlunda hel. Första tanken blev....OH vad ska jag hitta på för roligt idag??

Jag har så mycket jag vill göra men som jag inte kan med mitt diskbråck...

Sy nya gardiner, tapetsera en fondvägg, skapa med min lera eller måla en tavla, Men helst av allt Gå till jobbet!!!

Jag saknar barnen och jag saknar mina kollegor, alla skratten och alla utmaningar man möts av när man umgås med den färgrika paletten av barn.

Har ni tänkt på att om man ser alla människor som olikformade figurer, så ser man runda , smala, långa , korta, kantiga, spretiga m.m Man ser hur vissa formar sig och passar ihop eller de som ser ut att passa ihop men ändå inte gör det och dom som inte ser ut att passa ihop men ändå gör det!!Det blir en Stor färgrik karta!!

Oj så djup jag blev och det innan morgon kaffet....

 

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards