Alla inlägg under februari 2009

Av marie - 25 februari 2009 14:11

Det verkar ju fungera. Alla tips mottages med största glädje.

Detta med bilder...man kan ju inte lägga in samma hela tiden, då blir det tjatigt värre ..Verkar vara lika svårt som Ville har att inte tömma gosedjur på vadd ;-)

Nåja jag lovar att innan veckan är slut ska här bli lite gjort


Kram på er så länge

Av marie - 25 februari 2009 13:51

Hej alla nyfikna och ombedda läsare..

Nu har jag försökt få till ett inlägg flera gånger...men skam den som ger sig ;-)

Jag har bestämt mig för att lära mig detta så ni såsmåningom kan läsa om mig och mina tankar i livet. Mina stolta berättelser om min dotters bravader inom och utanför idrotten.

Knasiga kamrater och mer eller mindre vilda hundar, min är självklart den vackraste och minst bortskämda ;-)


Tankar som jag har om samhället, jobbet och vardagen som ensamstående..

Låter det spännande så titta in med jämna mellanrum och uppdatera er om mitt liv...


Välkomna!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ville...en toppenkille!!

Omröstning

Vad tycker ni?? Är det rätt att använda "vita" lögner??
 Ja
 Nej
 Vet Ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards